about

Name: ralou
From: Athens, Greece
About me:
More..
Hate and love
  • Hate : heat
  • Love : cold
  • My music : whatever
  • My books : 2000 of them!
linked blogs

. . . .
Credits
Layout design by:

Pannasmontata

Layout revised by:

Yours truly

μια σκοτεινη γατα σουλατσαρει στο μυαλο μου
Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006,4:46 μ.μ.
Ασκηση ύφους #1


Στην αρχή έριξα μπουκάλια με μηνύματα στην θάλασσα
και γύρισαν πίσω κλειστά.

Μετά
έστησα δόκανα και παγίδες στις λόχμες
έριξα κιούρτους και αγκίστρια μεσοπέλαγα
άπλωσα δίχτυα και ξόβεργες στις καστανιές

Και μετά κάτι πέτυχα!

Ένοιωσα το κοντανάσαιμα, το σπαρτάρισμα και το φτερούγισμα του πιασμένου.
Τον ιδρώτα, την λαχτάρα και την απόγνωση του.
Είχε έρθει ο καιρός.
Κοίταξα να δω.
Ανάμεσα σε ξόβεργες και δίχτυα, σε κιούρτους και αγκίστρια σε δόκανα και παγίδες …
ήμουν ε γ ώ

Και το ελάφι, το ψάρι και το πουλί έτρεχαν κολυμπούσαν και πέταγαν δίπλα μου αδιάφορα σαν να μην υπήρχα.

Μόνο καμιά φορά μου έριχναν κανένα βλέμμα
συμπόνιας ελπίζω …
περιφρόνησης φοβάμαι …

Και μ' άφηναν να ζω και να ζένομαι με τον καημό μου…

Ετικέτες

posted by ralou
4:46 μ.μ. |
 View My Public Stats on MyBlogLog.com